להיות בעל נכס בלאס וגאס

היתרונות של בעל נכס נדלן בלאס וגאס

Facebook
Twitter
LinkedIn

הזכאות למגורים בלאס וגאס זינקה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, וייצרה ביקוש גבוה, שגרם בפועל לעליה יפה במחירי השכירות בעיר, כשמגמה זו נמשכת בהתמדה.

האיזור הדרומי של לאס וגאס חווה את הגידול הגבוה ביותר בהקשר להיבט זה, למרות שגם בצפון העיר הורגשה עליה מכובדת בביקוש.

יתרה מכך, הסטטיסטיקות מראות כי כבר בשנת 2011 בלבד, היוו המשקיעים יותר מרבע מבעלי הנכסים בלאס וגאס.

את הנתונים המתפתחים הללו ניתן להסביר עם מספר סיבות שמייד נסקור לפניכם.

עם זאת, אנו ננסה להבין איך זה להיות בעל בית בלאס וגאס ומה המשמעויות הכרוכות בדבר.


להיות בעל דירה בלאס וגאס

במטרה להפיק את המקסימום האפשרי מרווחיות הנכס, יש לשמור על תחזוקה ברמה גבוהה ונאותה, עם זאת, יש גם להקפיד על מציאת דיירים או שוכרים איכותיים.

יש סיכון נמוך בהשקעה בנכס, אך כדי שהוא ישאר נמוך, יש לנקוט מספר אמצעי זהירות וביניהם – מציאת שוכרים מתאימים שישמרו לכם על הנכס.

משרדי נדלן בלאס וגאס מציעים שירותי ניהול נכסים מלא – כלומר הם מטפלים עבורכם בהכל – החל מפרסום הנכס, בחירת שוכרים, הסכמים משפטיים, תחזוקה, נקיון, ועד עניינים משפטיים מורכבים ופינוי שוכרים במידת הצורך, מה שמוריד מכם את הצורך להתעסק בניהול הנכס בפועל.

 


הפיצ'רים של הנכס שלכם

זה לא מספיק שתרצו להחזיק נכס, חשוב שתבחנו מראש את ההוצאות הכרוכות בניהול נכס מסוג זה, כדי להעריך את הרווחיות בשורה התחתונה.

ההוצאות תלויות במספר מאפיינים של הנכס כגון: אזור בו נמצא הנכס , בסוג הנכס עצמו, אם יש גינה, אם זה מתחם דיירים, איך הסביבה ומה העלויות הצפויות, כדי שלא יצא מצב שבו השקעתם בנכס, אך ההוצאות הופכות את העסקה ללא כדאית ופוגעות בתשואה וברווחים.

 


חשבו על מיקום הנכס

אזורים עם שיעור אבטלה נמוך, ימשכו שוכרים טובים יותר, ובדרך כלל יכילו אוכלוסיה במצב סוציו-אקונומי גבוה יותר שיוביל למחירי נכסים גבוהים יותר, אך גם גובה השכירות יהיה גבוה יותר בהתאמה.

עם זאת, כמובן שישנם אזורים בהם ניתן למצוא נכסים במחירים נמוכים.
במידה ואתם מתכוונים להקטין את רמת הסיכון שלכם, לפעמים עדיף להשקיע קצת יותר ולבחור נכס בשכונה טובה, מרכזית ומבוקשת, ואז גם ערך הנכס שלכם ישמר ויעלה לאורך זמן.

 


 

אל תחשבו יותר מדי על המחיר 

כמו בהשקעות אחרות, המחיר לא אמור להוות את הפקטור המנחה בקבלת ההחלטה על הרכישה.

כפי שרמזנו בסעיף מעל, נכס יקר יותר, במיקום טוב ושוק פוטנציאלי עם ביקוש גבוה – יניב הכנסה פוטנציאלית גבוהה יותר מאשר נכס זול במיקום פחות פופולארי ודרישה נמוכה יותר.

לפעמים עדיף לרכוש נכס קטן יותר שמתאים לתקציב שלכם באזור פופולארי יותר , נכס שיהיה תמיד מושכר, לעומת נכס גדול יותר באזור פחות מוצלח שעלול לעמוד ריק לתקופות ארוכות.


קחו את הזמן לבחור

החוכמה היא לא למהר, לבדוק כמה שיותר נכסים ולבחור את הנכס שהוא הכי אטרקטיבי ומציע את השילוב המומלץ של מיקום, אטרקטיביות ומחיר.

כמו כן, במידה ואתם רוכשים בית גדול למשפחה, נסו למצוא בתים שנמצאים כמה שיותר קרוב למוסדות חינוך ומרכזי קניות עם שירותי קהילה פעילים, כדי למשוך שוכרים טובים.


חשוב מאוד –

יש לגבות את עצמכם היטב עם חוזה שמתייחס גם לחוקי השכירות במדינה ומגן עליכם מכל הכיוונים, כדי שתוכלו להקטין את הסיכון שיש בהשקעה שלכם.


לסיכום

להיות בעל נכס בלאס וגאס זו לא משימה מסובכת מדי. כל מה שנדרש זו הכנה נאותה, בחינת כל הגורמים, עלויות, הוצאות, וגם צפי להוצאות בלתי צפויות שעלולות להגרם בזמן כזה או אחר (בלאי, תשתיות, ואפילו ביטוחים, רעידות אדמה, סופות הוריקן ועוד).

מומלץ לבחון גם שירותי חברת ניהול שיהפכו את החיים שלכם לקלים ויפנו את זמנכם היקר לטובת דברים יעילים ורווחיים יותר.

חברת "יחד השקעות" תעשה את העבודה בשבילכם. 
אנחנו נאתר עבורכם את הנכס הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר, נציע את עזרתנו בתפעול השוטף שלו בעזרת חברת ניהול מקומית ומקצועית איתה אנחנו עובדים בשיתוף פעולה, וכל זאת על מנת להפוך את ההשקעה שלכם לפסיבית ככל הניתן !