רגולציות וחוקים בשוק הנדל"ן בלאס וגאס

רכישת נכס להשקעה עבור השכרה בלאס וגאס – רגולציות וחוקים

Facebook
Twitter
LinkedIn

מומחי נדל"ן בכל העולם מסכימים עם העובדה ששוק הנדל"ן בלאס וגאס הוא אחד מאפיקי ההשקעה הרווחיים ביותר למשקיעים לטווח קצר ובמיוחד לטווח ארוך.

כאחד ממרכזי התרבות והנופש הפעילים ביותר בארצות הברית, לאס וגאס מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם, לאנשי עסקים, לכנסים ולאמריקאים שמחפשים להתרענן במרחק של שעות טיסה בודדות ממרבית המדינות בארצות הברית.

 

נכסים להשקעה בלאס וגאס

כשמחפשים נכס להשקעה בלאס וגאס, עדיף להתמקד באזורים המרכזיים, כך שתמיד יהיה ביקוש למגורים בקרב שוכרים שמהווים כ-50% מהאוכלוסיה בעיר, וכך למעשה תקטינו את רמת הסיכון שלכם מפני קושי במציאת שוכרים או מכירת הנכס במידת הצורך.

נוסיף לכך את העובדה שככל שהביקוש גדל, כך גם המחיר, במיוחד כשלאס וגאס התחילה את 2020 בביקושי שיא של כל הזמנים, מגמה שלהערכת מומחים בענף תמשך גם לתוך 2021, ולאחר סיום משבר הקורונה, שיצר הזדמנויות רכישה ומחירים אטרקטיבים.

השכרת נכס לשוכרים בלאס וגאס

יחסי שוכר משכיר בלאס וגאס מעוגנים ברובם בחוק הנדל"ן האמריקאי.

באופן כללי, מדינת נבאדה היא מדינה שמעודדת את שוק השכירות בקרב התושבים, לאור העובדה ששוק זה נמצא בגידול מתמיד במהלך השנים האחרונות, ותורם לפיתוח הכלכלה במדינה.

חשוב לציין כי זכויות השוכרים במדינה מעוגנות בחוק שמגן עליהם, אך גם בעלי הנכסים מוגנים לא פחות, מה שהופך את העניין לכדאי עבור משקיעים, גם מרחוק.

הנה דוגמא לחלק מהחוקים הנהוגים בהסכמי שכירות בלאס וגאס: 

  • משקיעי נדל"ן בלאס וגאס רשאים לבקש דמי פקדון מהשוכרים – דבר שמגן עליהם במקרה של אי תשלום ואי פינוי נכס.
    דמי פקדון יכולים לשמש במקרה של הרס או נזק לנכס, ואף עבור נקיון שלו בתום תקופת השכירות.
  • במקרים של שכירות לתקופה של 12 חודשים ומעלה, יש חובה בהסכם שכירות משפטי כתוב.
  • גם במקרים של תקופות קצרות יותר, בעלי נכסים מעדיפים לחתום על הסכם משפטי עם שוכרים, כדי לדאוג להגנה ברמה המשפטית עליהם ועל הנכס.
  • אין הגבלה בגובה הקנס על איחור בתשלום בשוק הנדלן בנבאדה.
    עם זאת, סכום הקנס צריך להופיע בהסכם הכתוב על מנת שלא יהיו אי הבנות או חילוקי דיעות.
    כמו כן, קנס על איחור יכול להיגבות החל מיום האיחור הראשון ובאופן מיידי.

 

 

הסכם שכירות להשכרת בית בלאס וגאס צריך לכלול פרטים כגון :

  • משך תקופת השכירות
  • גובה השכירות
  • שיטת התשלום
  • תאריך התשלום
  • עמלות הפקדה או עמלות על איחור
  • שירותים כלולים במסגרת השכרת הנכס במידה ויש
  • מספר השוכרים
  • נהלים בנוגע לילדים וחיות
  • פרטים נוספים

 

פינוי שוכרים מנכס בלאס וגאס

להבדיל ממדינת ישראל, בה מגנים בחריצות על השוכרים, המצב בארה"ב ככלל ובווגאס בפרט שונה בהחלט כך שפינוי שוכר מנכס מושכר בלאס וגאס הוא אפשרי בהחלט.

פינוי לשוכר בלאס וגאס יכול להתבצע כתוצאה מאי תשלום שכר דירה, נזק מכוון לנכס או כל הפרה של הסכם השכירות, לכן אין סיבה לדאוג משוכרים שלא עומדים בהתחייבות התשלום שלהם.
המשכיר הוא הגוף המועדף במדינה ולכן התנאים והחוקים עומדים לצידו.

אם אתם מתכוונים לרכוש נכס להשכרה בלאס וגאס בשנת 2020, כדאי שתבדקו את חוקי השכירות הרלוונטים בהקפדה יתרה.

זו הדרך היחידה שבה תוכלו להבטיח שתתפעלו את הנכס שלכם כמקור הכנסה חוקי עם הכנסה פסיבית, ותגנו על הזכויות שלכם ושל השוכרים שלכם.

בחברת יח"ד השקעות נדלן עושים את העבודה בשבילכם.
עם למעלה מ1000 שוכרים שנמצאים בנכסים שלנו, צוות משפטי המכיר את רזי החוקים והמדינה, תקבלו יעוץ, הכוונה ועזרה משפטית כחלק מתהליך הרכישה של הנכס.
חברת יח"ד נדלן תעמיד לרשותכם את כל התמיכה שתצטרכו, מה שיתן לכם ראש שקט ומינימום התעסקות.


 

חברת ניהול להשכרת נכסים בלאס וגאס

משקיעים רבים מכל העולם בוחרים שלא להתעסק עם כל ענייני השכירות והאופרציה שכרוכים בהשכרת נכס מניב להשקעה בלאס וגאס, ויעדיפו לשלם כמה אחוזים בחודש לחברת אחזקה או חברת ניהול שתנהל עבורם את הנכס.

באופן זה, המשקיעים יכולים להמשיך בחייהם כאשר מישהו מטפל ומתחזק את הנכס שלהם, דואג לפרסם אותו, למצוא שוכרים, לבדוק אותם, לטפל בכל העניינים המשפטיים בחוזה ולתת שירות במידת הצורך, כשאתם מקבלים כל חודש הפקדה מדמי השכירות של השוכרים שלכם.

מחפשים נכס להשקעה בארצות הברית?

במידה ואתם מתכננים לרכוש נכס להשקעה בארצות הברית להשכרה, כדאי לבדוק היטב את כל ההיבטים, ללמוד היטב את הנושא, ולהיעזר במומחים שיעזרו לכם להמנע מהגבלות, בעיות וחוקים שאינכם מכירים.

למשקיעים מתחילים, מומלץ להעזר בשירותי חברת ניהול שאולי יעלו מעט, אבל יחסכו לכם בהמשך הרבה כאבי ראש והתעסקות עם נציג שנמצא בשטח ודואג לנכס שלכם באופן אישי, בזמן שאתם חיים את חייכם במדינה אחרת.

חברת יח"ד נדלן עובדת בשיתוף פעולה עם חברת First United , ומציעה לכם את שירותיה.
לאחר בדיקה מעמיקה של כל חברות הניהול בלאס וגאס, הגענו לחברה המקצועית, האמינה והבטוחה ביותר בשביל המשקיעים שלנו.
חברת יח"ד נדלן עושה כל שביכולתה ע"מ לעזור למשקיעים שלה לגרום לכסף להיות פסיבי ככל האפשר, עם מינימום התעסקות, ועל כן שיתוף הפעולה עם חברת First United.