תחזית לשוק הנדל"ן בלאס וגאס לשנת 2021

תחזית לשוק הנדל"ן בלאס וגאס לשנת 2021

Facebook
Twitter
LinkedIn

בשנת 2020 שוק הנדל"ן בלאס וגאס הגיע לשיא חדש ומיתג עצמו כאחד המקומות המומלצים להשקעה לא רק בארצות הברית, אלא בעולם כולו!

המצב בשוק הנדל"ן בלאס וגאס כיום הוא מהטובים שהיו אי פעם בעיר, עם היצע נרחב של בתים איכותיים ומושקעים למכירה, כך שמשקיעים יכולים לבחור נכסים משובחים להשקעה בלי לחץ, כשהדרישה למקומות מגורים להשכרה צפויה לעלות במהלך 2021 לאחר סיום משבר הקורונה.

זאת ועוד, לאס וגאס הייתה ותישאר אחד היעדים המבוקשים ביותר לתיירות בארצות הברית, גורם המספק מקומות עבודה וכלכלה פורחת שמושכת עוד ועוד אנשים ומשפחות שמחפשים מקום להשתקע עם מזג אויר נוח, אוירה של חיים ושלל אזורי תעסוקה.

למה להשקיע בנדל"ן דווקא בלאס וגאס?

בנוסף לעובדה שמדובר באזור שלא מפסיק להתפתח ולמשוך אליו תיירות מכל העולם, מחירי הנדל"ן בלאס וגאס עם מחיר ממוצע של כ-300 אלף דולר לבית משפחתי במיקום טוב, נמוכים משמעותית ממחירי הנדל"ן בערים אחרות מבוקשות בארצות הברית כדוגמת :

  • מחיר ממוצע לבית בניו-יורק – כ- 1,128,000$ 
  • מחיר ממוצע לבית בסן-פרנסיסקו – כ- 1,650,000$
  • מחיר ממוצע לבית בלוס-אנג'לס – 1,070,000$
  • מחיר ממוצע לבית בבוסטון – 875,000$
  • מחיר ממוצע לבית בסן-דייגו – 813,000$

כל אלו הופכים את לאס וגאס למקום אידיאלי למשקיעים מתחילים עם סכום השקעה התחלתי מוגבל, ושפע הזדמנויות עסקיות כשהם קונים נכס להשקעה בארצות הברית.

מגמות בשוק הנדל"ן בלאס וגאס בשנים האחרונות

ואם כבר מדברים על מחירי נכסים, שוק הנדל"ן בלאס וגאס חווה עליה יפה מאוד במהלך העשורים האחרונים.

בין השנים 2000-2019, מחירי הנדלן עלו בכ-3.5% בממוצע בשנה – כולל הנפילה של 2008 !!!. 

גידול שהוא הרבה מעל הממוצע השנתי בארצות הברית.

בתחילת 2020, התחזיות צפו המשך עליה במחירי הנדל"ן בלאס וגאס, ואכן, על אף הקורונה,מחירי הנדל"ן בעיר עלו מתחילת השנה ב-3.5%.

השקעה בבתי מגורים להשכרה בלאס וגאס

כפי שציינו קודם, כ-50% מתושבי העיר מעדיפים לגור בשכירות, לאור הקשחת מדיניות האשראי בארצות הברית והמצב הכלכלי של מרבית התושבים שלא מאפשר להם לרכוש בית.
בנוסף, תיירים רבים שמגיעים ,לעיתים, למספר ימים, או אנשי עסקים שמגיעים לכנסים, יעדיפו במקרים רבים לחסוך עלויות ולהשכיר בית למשך תקופת השהות שלהם.

לכן, המצב מייצר גן עדן של הזדמנויות עבור משקיעים, היות ויש ביקוש רב לשכירות והיצע גדול של נכסים למכירה שמאפשרים להם למצוא נכסים אטרקטיביים במחירים טובים, שימשכו שוכרים איכותיים באזורים מבוקשים.

משקיעי נדל"ן בארצות הברית או בלאס וגאס, יכולים לבחור בין מגוון סוגי נכסים, סכום השקעה, זמן השקעה, ותשואה בהתאם ליכולות, לתקציב ולתכניות שלהם.

בנוסף, כאשר יש לכם חברת ניהול שמתחזקת את הבית, דואגת לפרסם אותו לטובת שוכרים או נופשים, כל מה שנשאר לכם לעשות, זה להנות מהתשואה והרווחים שיגיעו אליכם מדי חודש.

לסיכום, שוק הנדל"ן בלאס וגאס מהווה את אחד משווקי הנדל"ן הבטוחים בארצות הברית בהשקעות לטווח הרחוק, כך שרמת הסיכון של המשקיעים היא נמוכה מאוד.

ההיסטוריה הוכיחה שלעיר יש יכולת התאוששות מדהימה בשל היותה אחד מיעדי התיירות הגדולים והפופולאריים ביותר בעולם, וזאת מהסיבה שבמקום בו יש תיירות ובתי מלון בשפע, תמיד תמצאו כלכלה משגשגת.

חברת "יחד השקעות" משקיעה כבר שנים רבות בלאס וגאס, מתוך הבנה שהיא המוקד המרכזי והרווחי ביותר בשוק הנדל"ן בארצות הברית.
אנחנו נעשה עבורכם את המחקר, ההתמקחות, את ניהול המסמכים והנכס, דבר שיבטיח לכם ראש שקט, ותשואה פסיבית קבועה.