AIRBNB בלאס וגאס

AIRBNB בלאס וגאס – השקעות בנכסים להשכרה לטווח קצר

Facebook
Twitter
LinkedIn

אחת התופעות המעניינות בענף האירוח בלאס וגאס, היא הגידול בענף ה- AIRBNB.

בשנת 2018 מספר בתי האירוח להשכרה גדל ב50%.
המארחים של ענף האירוח הביתי בלאס וגאס גרפו רווח נקי של כ-100 מליון דולר!

הגידול בהשכרה לטווח קצר, הפך להיות אחד המהירים בתחום הנדלן לא רק בלאס וגאס בפרט, אלא גם בארצות הברית ככלל, היות ויש אנשים רבים שמגיעים לעיר לנופש לפרק זמן של שבוע או יותר, לעיתים משפחות עם ילדים, שהאופציה של שכירת בית לאירוח עם בריכה וכל השירותים הנלווים, מאוד אטרקטיבית עבורם.

עם זאת, חשוב לציין שבמהלך 2020 מדינת נבאדה החלה לחוקק חוקים מגבילים לבעלי הנכסים שירצו להשכיר למטרת AIRBNB ולכן הנושא הפך להיות שנוי במחלוקת ויש להתייעץ עם יועצי נדל"ן מקומיים כדי לבחון את כדאיות הנושא. 

השקעה בנכסים להשכרה לטווח ארוך בלאס וגאס

למעשה, השקעה בנכסים להשכרה לטווח ארוך בלאס וגאס, היא אחת המבטיחות מבחינת רווחיות ותשואה בשנת 2020 ו-2021.

גם מבחינת רמת הסיכון למשקיעים, הסיכון יורד בצורה משמעותית היות ועם חוזה ארוך טווח תוכלו להבטיח את השכרת הנכס באופן מתמיד ולא חלק מהזמן. 

הבעייתיות ב- AIRBNB בעצם נובעת מהעובדה שצריך לפרסם אותם וזה שוק של ביקוש והיצע. 

כך שלמשל בתקופת הקורונה, שוק ה- AIRBNB נמצא בעצירה מוחלטת היות ותנועת השמים והתיירות נעצרה כמעט לגמרי לתקופה, כך שבעלי נכסים שמשכירים בתים ל- AIRBNB בלאס וגאס , נמצאים במצב שבו ההכנסות שלהם מהנכס נעצרות. 

כשיש לכם דיירים קבועים, אתם מוגנים ע"י חוזה משפטי שמגן עליכם ועל הנכס שלכם, מאפשר לכם לשמור על הערך שלו ולבחור את השוכרים ביתר קפידה ולא להגיע למצב של דיירים מזדמנים לטווח קצר שמגיעים לחופשה בעיר בשביל להתפרק ובמקרה של צעירים, זה יכול להסתיים בהרס. 

מצב הנדל"ן בלאס וגאס בעידן הפוסט קורונה

במיוחד עכשיו, לאחר שהקורונה האטה את פעילות הבניה ואת ענף התיירות בלאס וגאס וגרמה לירידת מחירים, כדאי למשקיעים לשקול השקעה בנכסי נדלן בלאס וגאס, כדי לקבל החלטות השקעה נכונות עם נכסים מצוינים במחיר אטרקטיבי.

חשוב לתת משקל רב לנתון הבא – אחוז משכירי הדירות בקרב האוכלוסיה בעיר – עלה למעל 50% !

אחד מכל שני אנשים יחיה בשכירות בוגאס כל חייו !

כך שמבחינת השקעות נדל"ן לאס וגאס מהווה כר פורה להזדמנויות למשקיעים שמסתכלים על השקעות בראיה לטווח הרחוק עם תשואה גבוהה וסיכון נמוך בעיר שממשיכה לצמוח ולהתפתח.