איך להשקיע בנדלן בארצות הברית עם הון עצמי נמוך?

איך להשקיע בנדלן בארצות הברית עם הון עצמי נמוך?

Facebook
Twitter
LinkedIn

משקיעי נדלן רבים בטוחים שכסף יכול לגרום לעסקת נדלן לצאת לפועל או לגרום לנפילתה.

לעיתים קרובות מחסור בהון עצמי יכול לעצור משקיע פוטנציאלי מהגשת הצעה על נכס פוטנציאלי ואולי להפסיד הזדמנות עסקית נהדרת.

עם זאת, בעידן של היום ניתן להשקיע בנדלן עם סכום כסף נמוך ולעיתים ללא סכום התחלתי בכלל!

אם העסקה בטוחה ונכונה עם רמת סיכון נמוכה, המימון לנכס יכול להסתדר מעצמו ולהגיע די בקלות במספר דרכים קלות ופשוטות שכל אחד יכול ליישם.

למרות שיש הרבה דרכים לתשלום על השקעה מצד משקיעים, עדיין חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של כל שיטת רכישה לפני שסוגרים עסקת נדל"ן.

לפניכם מספר דוגמאות לאפשרויות רכישה לנדל"ן ללא הון התחלתי או הון התחלתי נמוך:

השאלת כסף

זו למעשה הדרך הכי קלה לבצע רכישת נכס כשאין לכם כסף.

או שתמצאו מישהו שיסכים להלוות לכם את הכסף בריבית נמוכה (כמו למשל קרנות הון, בנקים ע"ח פקדונות \ נכסים), או שתוכלו למשכן את הנכס כדי לקבל הלוואה ואשראי, שעדיין יאפשרו לכם להנות מהטבות מס בדומה לתשלום משכנתא.

כמו כן, תוכלו ללוות מחברות לנדל"ן מסחרי שמציעות דרכי מימון שונות, בתנאים אטרקטיביים עם פריסה לתשלומים שיכוסו על ידי תשלום השכירות החודשי ובמקרים מסוימים גם ישאירו לכם כסף בסוף כל חודש.


המשך תשלום משכנתא קיימת

במקרים מסוימים כאשר לבעל הנכס יש משכנתא קיימת על הנכס בתנאים טובים, כדאי לכם לבדוק מול הבנק אפשרות להעביר את המשכנתא על שמכם באותם התנאים, כך שכל שתדרשו לעשות זה לחתום על ערבות ולהתחייב כנגד בטחונות מתאימים או כנגד משכון הנכס, על החזרת הסכום.

במקרה של נכס קיים שכבר מניב החזר של ההשקעה, לבנק יהיה יותר קל לאשר לאחר שהוא כבר מודע לפעילות הנכס וליכולת ההחזר של ההלוואה, כמו כן, גם לרמת הסיכון.

 

שכירות עם אפשרות רכישה

משקיעים רבים לא מודעים לכך שהם יכולים להשכיר נכס מהבעלים עם אופציה לרכישה שלו. תחת תנאים אלו של ההסכם, הקונה והמוכר מקיימים משא ומתן לסכום התשלום החודשי עבור השימוש בנכס.

ההסכם מאפשר לשוכר לרכוש את הנכס במחיר שנקבע מראש בהתאם לתנאי השכירות, כך שבסוף התקופה, תשלומי השכירות יופחתו ממחיר הרכישה.

 


ערכו משא ומתן על תנאי המקדמה

כמו כל אחד מתנאי הסכם הרכישה, תוכלו להתמקח גם על תנאי המקדמה, כשהקונה כמעט תמיד, הוא בעל הכח.

הרוכש יכול לבקש לשלם את המקדמה בתשלומים , בין אם בתשלום חודשי או כהלוואת בלון שתוחזר בסוף השנה עם ריבית.

 


השתמשו ביכולות שלכם

אם למשל אתם קונים נכס שדורש שיפוץ ויש לכם ניסיון בשיפוצים, תוכלו להפחית ממחיר הנכס תמורת שיפוצו, או להציע שירותי שיפוץ לבעל הנכס בנכסים אחרים שבבעלותו, או להציע שירותים עסקיים כאלה ואחרים שיכולים לשמש במקום כסף.

 


השקעה עם שותף

במידה ואתם רוכשים נדל"ן בארצות הברית להשקעה, הרי שהדבר משול לפעילות עסקית לכל דבר.

במידה ואין בידכם את מלוא הסכום, תוכלו לחבור לשותף או שניים שיחלקו עמכם בהשקעה וכך למעשה לרכוש נכס מניב במיקום טוב יותר במחיר מעט גבוה יותר, אך עם תשואה בהתאם, כך שכולם יצאו מורווחים מהעניין והסיכון שלכם לבד יורד.

עם זאת, שותפויות צריכות להתבצע עם האנשים הנכונים ולא עם כל אחד, אלא אנשים שאתם מכירים לאורך זמן רב וסומכים עליהם.

 


הציעו תשלום גבוה יותר בתנאים יותר נוחים

משקיעים רבים מציעים לעיתים לבעל הנכס לקבל מחיר גבוה יותר מהמחיר שביקש, ובתמורה משפרים את תנאי הרכישה שלהם, כמו למשל פריסה לתשלומים, או דחיית התשלום הראשון או התשלום העיקרי.

 


קחו את הזמן לחפש את הנכס המתאים

במידה ואתם לחוצים עם מזומנים, אל תמהרו לרכוש נכס.

בדקו את השוק, את הנכסים המוצעים, מצאו את המוכרים הלחוצים – אלו שנקלעו לחובות, אלו שמנסים למכור את הבית במשך תקופה ארוכה, אלו שמציעים נכסים שזקוקים לשיפוץ  או אפילו נכסים מעיקול.

כך תוכלו למעשה להקטין משמעותית את ההוצאה הראשונית שלכם על ההשקעה שבחרתם, לשפר את התנאים וליצור את המצב הטוב ביותר עבורכם.