איך לייצר השקעות נדל"ן

איך לייצר הכנסה פסיבית עם השקעות נדל"ן בארצות הברית?

Facebook
Twitter
LinkedIn

אם המושג הכנסה פסיבית נע סביבכם לאחרונה, בוודאי שמעתם על אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות – השקעות נדל"ן בארצות הברית.

למה להשקיע בנדלן בארצות הברית?

שוק הנדל"ן בארצות הברית נחשב לשוק יציב שמאז המשבר הכלכלי הגדול ב-2008 הראה עליה יציבה ובטוחה כשבתחילת 2020 ניתן היה לראות פריחה ושגשוג עם ביקושי שיא במקומות הפופולאריים כגון ניו יורק, סיאטל, לוס אנג'לס ולאס וגאס.

גם לאחר פרוץ משבר הקורונה ניתן לראות בחלק מהאזורים ירידה קלה במחירי הנדל"ן, אך אנליסטים מעריכים שבתוך כמה חודשים נראה עליה וחזרה לנתונים שהיו עם המשך שגשוג של שוק הנדלן שמהווה כרגע כר פורה של הזדמנויות למשקיעי נדל"ן מכל העולם.

 


ערים פופולאריות תמיד יהיו מבוקשות

מקומות כמו ניו יורק, לאס וגאס וערים מרכזיות נוספות בארצות הברית, מושכים אליהם מדי שנה מליוני תיירים שגורמים לפיתוח ענף התיירות באזורים אלו וליציבות כלכלית לאורך השנים לצד היצע גדול של מקומות עבודה שמושכים אנשים להתיישב בהם ולהקים בית.

ם זאת, לאחר המשבר הגדול ב-2008, הבנקים בארצות הברית הקשיחו את מדיניות האשראי והמשכנתאות, כך שחלק גדול מהאוכלוסיה והמהגרים בארצות הברית, לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש נכס למגורים.

בעקבות כך ובמיוחד עכשיו, נוצר שוק של קונים שמוריד את מחירי הנדלן ומציע אלפי נכסים באזורים המבוקשים במחירים אטרקטיבים כך שכל שנותר למשקיעים הוא לברור בקפדנות ולמצוא את הנכסים הכי שווים במחיר הכי טוב, ולרכוש אותם כהשקעה.

 


השקעות נדל"ן בארה"ב – איך זה עובד?

מעבר לתשואה שתשיגו כתוצאה מרכישה במחיר שפל ומכירה במחיר גבוה יותר בעוד שנה, שנתיים או 5, תוכלו להרויח גם הכנסה פאסיבית משכר הדירה שתקבלו מהשוכרים של הנכס שלכם!

שכר הדירה בארצות הברית באזורים טובים מתחיל בסביבות ה-1000 דולר באזורים כמו לאס וגאס למשל ששם ניתן למצוא בתים להשקעה באזורים טובים החל מ-200,000$ עם תשואה שנתית ממוצעת של כ-3% שבמקרים מסוימים יכולה להגיע גם ל-10%.

משקיעים רבים מעדיפים לנהל את הנכסים שלהם דרך חברת אחזקות שדואגת לטיפול בנכס החל מפרסום מודעה, מציאת שוכרים, בדיקה שלהם, חתימת הסכם, טיפול בענינים משפטיים, תחזוקה, נקיון או כל שירות אחר שתצטרכו, תמורת סכום סמלי בחודש שבהחלט שווה את ההשקעה ולכם רק נותר להנות מההפקדות החודשיות בחשבון הבנק שלכם.

 


מהו סכום ההשקעה הראשונית לנדלן בארצות הברית?

תוכלו למעשה להשקיע בנדלן בארצות הברית עם סכום שמתחיל ב-100,000$, אך על מנת למצוא נכס מניב באזור טוב כמו למשל אזור מרכזי בלאס וגאס עם ביקוש גבוה, סכום של 300,000$ יניב עבורכם תשואה יפה מאוד עם רווחים מכובדים ומשכורת חודשית של כ-1300-1500$.

 


כמה כסף אפשר להרויח מהשקעות נדל"ן בארצות הברית?

הממוצע ברוב האזורים בארצות הברית עומד על תשואה שנתית של כ-2-3%, אך באזורים מסוימים ובמיוחד כאשר רוכשים נדלן להשקעה בעתות שפל כמו עכשיו לאחר משבר הקורונה, או כשרוכשים נכסים מעיקול, אפשר בהחלט להגדיל את התשואה בעוד כמה אחוזים או עשרות אחוזים.

 


לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!

כאשר מחפשים נדל"ן להשקעה בחו"ל ובמיוחד בארצות הברית, חשוב לבחור מיקום מרכזי בערים המבוקשות.

לצורך העניין דירה במרכז תל אביב או מרכז ירושלים תמיד תהיה בביקוש גבוה מאשר דירה בבאר שבע או בפרברים, הכל עניין של מיקום.

ככל שתמצאו נכס אטרקטיבי יותר עם מיקום אטרקטיבי במחיר אטרקטיבי, כך תוכלו להקטין את הסיכון שבהשקעה שלכם ולהגדיל את הסיכוי לתשואה גבוהה יותר.

 


מה חשוב לזכור?

אם אתם משקיעים מתחילים – כדאי להתייעץ עם יזמי נדלן או חברות נדלן שמתמחות באזור שבו אתם מתכוונים להשקיע.

כדאי לבחון את השוק היטב ולראות מגמות לאורך השנים האחרונות, כולל עתות משבר ותוך כמה זמן היתה התאוששות.

אם משקיעים במקום שבו תמיד יהיה ביקוש לענף התיירות כמו למשל לאס וגאס או מיאמי, תוכלו להיות בטוחים שבאזורים שמתפתחים בלי הפסקה, עם מאות מלונות ואטרקציות תירותיות בשפע, תמיד תמצאו ביקוש ולכן חשוב לבחור בית אטרקטיבי להשקעה שימשוך שוכרים איכותיים בלי יותר מדי מאמץ.

למעשה, גם אם אתם מתכננים על השקעה לטווח קצר, רכישה בזמן של שפל תוכל להביא לכם את ההזדמנות לה חיכיתם, במידה ובחרתם באזור עם ביקוש גבוה, תוך שנה – שנתיים שוק הנדל"ן בארצות הברית צפוי להתאושש ותוכלו להנות מתשואה יפה על הנכסים שרכשתם בזמן הנכון כי ידעתם לזהות הזדמנות כשזו נקרתה בדרככם.