נדלן בארצות הברית בשנת 2020 לאחר משבר הקורונה

רכישת נדלן בארצות הברית בשנת 2020 לאחר משבר הקורונה, האם זה זמן טוב?

Facebook
Twitter
LinkedIn

עם כל חוסר הודאות שנגרם כתוצאה מוירוס הקורונה ברחבי העולם, דווקא עכשיו אולי לא יראה כמו הזמן הכי נכון לרכוש כל סוג של נדלן בארצות הברית, במיוחד כשמדובר בנכס להשקעה או בית שני, אך עם זאת, כדאי לכם לבחון את הענין, שכן יש לו מספר יתרונות.

מומחי נדלן טוענים שכשיש ירידה משמעותית במחירי הנכסים בעקבות מיתון, מלחמה או אפילו מגיפה, זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת עבור משקיעים שמקבלים יותר כח קניה והתמקחות לצד היצע רחב של נכסים אטרקטיביים.

שיעורי ריבית המשכנאות בארצות הברית צפויים לרדת לאור המיתון במשק האמריקאי, על מנת להגן על הכלכלה מפני השפעות הקורונה, מה שאומר שדווקא עכשיו יכול להיות הזמן הכי טוב שיש למשקיעים לשקול השקעה בנכס.


לפניכם מספר סיבות למה כדאי לכם לרכוש נכס להשקעה בארצות הברית בתקופה שלאחר משבר הקורונה: 

למה אנשים שוקלים לרכוש נדלן בארצות הברית דווקא עכשיו?

שיעורי הריבית בארצות הברית הם מהנמוכים שהיו ב-50 השנים האחרונות ועם איום פוטנציאלי של מיתון, מחירי הנדל"ן בארצות הברית ובעולם צפויים להראות ירידה משמעותית במהלך המחצית השניה של 2020.

בהתחשב בתנודתיות של שוק המניות בתקופה זו, משקיעים רבים עושים הערכות מצב ותחזיות לשוק הנדל"ן כדי לבחון את אפיקי ההשקעה המומלצים בתקופה הלא יציבה הזו.

למרות חוסר היציבות, שוק הנדל"ן בארצות הברית מגלה יציבות כשמדובר בטווח הרחוק, במיוחד בערים מרכזיות, שם הוכח פעם אחר פעם שגם אחרי עיתות משבר, תבוא התאוששות מהירה יחסית של השוק.

המצב הזה טוב למשקיעים שמחפשים נכסים לרכישה כדי להשכיר, מאחר ויש היצע גדול של נכסים למכירה.

מצב של מיתון במשק מייצר מציאות שבה נהיה ביקוש רב יותר להשכרת בתי מגורים כך שהמשקיעים נשארים עם ידם על העליונה בעת בחירת הנכס, ובעת הגדרת תנאי השכירות.

 


איך לבחור נכס להשקעה בארצות הברית?

מומלץ לבחור אזור שבו אתם יודעים שיש היצע גדול של נכסים בסכומים שעומדים בתקציב שלכם.

למשל במקומות כמו לאס וגאס תוכלו למצוא מגוון נכסים ב-200,000$ ולעיתים אף פחות, באזורי מגורים מבוקשים ועם תשואה יפה עבור הכסף שלכם.

כאשר אתם מחפשים נכס להשקעה, בדקו את השכונות והאזורים המבוקשים בעיר, השתדלו לבחור באזור עם אוכלוסיה טובה.

במקרים מסוימים יהיה עדיף לרכוש נכס קטן יותר אך במיקום עם ביקוש גבוה עם שכירות גבוהה שתחזיר את ההשקעה ותגדיל את התשואה.

 


 טעויות של מתחילים בהשקעות נדל"ן

אחת הטעויות הנפוצות של משקיעים מתחילים, היא רכישה של נכסים גדולים להשקעה בפרברים בארצות הברית במחיר נמוך, במקומות בהם יש ביקוש יחסית נמוך.

למרות שהם קנו את הבית במחיר מציאה, יתכן ויצטרכו לחלוף מספר חודשים עד שימצאו שוכר מתאים בסכום שהם מבקשים.

אתם יכולים להשוות זאת לרכישת דירה להשקעה במרכז תל אביב ששם יש מחסור קשה בדירות להשכרה לעומת רכישת דירה להשכרה באזורים אחרים כמו ראשון, פתח תקווה או נס ציונה, שם יש היצע רב יותר, ומחירי השכירות נמוכים יותר.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ?

כשאתם באים לחשב את ההוצאה הנדרשת לרכישת נכס, חשוב שתשאירו קצת כסף בצד ואל תבזבזו את כל ההון העצמי שלכם.

במקרים רבים לאחר רכישת נכס יש לדאוג לשיפוץ, לחידוש תשתיות או אפילו לקצת טאץ של ריהוט ועיצוב פנים כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר.

כמו כן, ייתכן ותזדקקו למספר חודשים עד שתמצאו שוכר, ולכן אתם צריכים להיות מוכנים וערוכים לאפשרות שכזו.

 


כלל חשוב בהשקעות נדל"ן:

אל תתפתו לרכוש נכס שעומד ריק ליותר מחודשיים, תהיו בטוחים שאם עד היום לא השכירו אותו, גם לכם יקח זמן למצוא שוכרים.

על מנת להפוך את ההשקעה שלכם לכדאית ומניבה, נסו לשים את עצמכם במקומם של שוכרים פוטנציאלים שיכנסו לנכס וירצו לגור בו בלי להתלבט יותר מדי.

זה סוג הנכס שאתם מחפשים.

כזה שנותן תחושה נעימה כבר בכניסה, נכס מרווח, מואר, נעים.

עם זאת, גם אם מצאתם נכס כזה, אל תמהרו לסגור השקעה. ככל שיהיה לכם יותר זמן לבדוק ולחפש, כך הסיכוי שתמצאו נכסים אטרקטיביים והזדמנויות, גבוה יותר.