6 סיבות להשקיע בנדלן בארצות הברית

6 סיבות למה כדאי לכם להשקיע בנדלן בארצות הברית

Facebook
Twitter
LinkedIn

אחד מאפיקי ההשקעה שתופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב משקיעים, היא השקעות נדל"ן בארצות הברית.

למרות שכביכול הנדל"ן בארצות הברית עושה רושם של נכסים יקרים, בפועל, ישנם אזורים מסוימים בהם אפשר למצוע השקעות טובות עם תשואה גבוהה ומחירי נדלן נמוכים, לטובת משקיעים מתחילים או משקיעים עם הון עצמי נמוך.

ריכזנו עבורכם 6 סיבות למה כדאי לכם לבחון את תחום הנדל"ן בארצות הברית לטובת השקעה: 

  1. מחירי הקרקע והנכסים

בעקבות המשבר הכלכלי הגדול שהתרחש ב- 2008 בארצות הברית, בעלי נכסים רבים איבדו את הונם ולא יכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא הגבוהים.

מאז המשבר הגדול, ממשלת ארצות הברית הורידה את מחירי הקרקעות והנדל"ן במטרה לעודד צמיחה, הגדילה היצע של נכסים ויצרה מצב שבו יש היצע רב גם היום.

עם זאת, הבנקים הקשיחו את מדיניות המשכנתאות והאשראי, כך שאמריקאים רבים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה, יש נכסים רבים שהגיעו לעיקול ואז המחיר שלהם מופחת בעוד כ-30% בממוצע, כך שמחירי הנדל"ן הנמוכים מהוים הזדמנות נהדרת למשקיעים מכל העולם.

כמו כן, גם משבר הקורונה בחודשים האחרונים, תרם לירידת מחירים בשל עצירת פעילות המשק בכל העולם, כולל שוק הנדל"ן.

לכולם ברור שענף הנדל"ן יחזור לשגשג ושהמחירים יחזרו להיות גבוהים וימשיכו לעלות, אך בינתיים, כרגע, זהו גן עדן למשקיעים עם שלל הזדמנויות נהדרות למשקיעים.


2. השקעה בסכום נמוך

מחירי הנדל"ן הנמוכים ורכישת נכסים מעיקול, מאפשרים השקעות במחיר נמוך כך שתוכלו לרכוש נכסים באזורים מסוימים בארצות הברית בסכום שמתחיל מ-100,000$ לנכס מניב במיקום טוב ותשואה יפה של כמה אחוזים בשנה עם הכנסה פסיבית משוכרים.

 

3. ביקושים גבוהים לנדל"ן בארה"ב

בשל הקשחת מדיניות האשראי והמשכנתאות, אמריקאים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש נכסים וכמו כן גם מהגרים רבים נתקלים באותה הבעיה, מה שמייצר מצב של ביקוש גבוה לבתים ודירות להשכרה, עם היצע גדול של בתים למכירה שגורם למצב מאוד חיובי ומועיל למשקיעים.

המצב מאפשר למשקיעים לבחור את הנכסים הכי אטרקטיביים עם פוטנציאל הרווח הכי גבוה כדי לעשות את ההשקעה הכי טובה מבחינתם.


4. שקיפות בעסקאות נדל"ן בארצות הברית

כל הליך רכישת הנדל"ן בארצות הברית מעוגן בחקיקה הוגנת המחייבת שקיפות לאורך כל התהליך.

כיום משקיע פוטנציאלי יכול למצוא מידע על הנכס, השכונה, המיסים, עסקאות נדל"ן דומות וכל מה שצריך באינטרנט, כך שזה הופך את כל תהליך הרכישה לקל ופשוט יותר.


5. תשואה גבוהה על עסקאות נדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן בארצות הברית באזורים מרכזיים עם ביקוש גבוה, יכולות להניב תשואה יפה מדמי שכירות של 2-10% בשנה ולעיתים אף יותר, במיוחד אם הצלחתם למצוא נכס איכותי במחיר אטרקטיבי.

מומלץ לבחון נכסים מעיקול היות ויש היצע גדול בקטגוריה זו כך שאם תצליחו לחסוך מעלות הנכס כמה עשרות אחוזים, התשואה שלכם תהיה גבוהה יותר.


6. חברות ניהול בארה"ב

אחד הגורמים שהרתיעו בשנים האחרונות משקיעים עבור השקעות נדל"ן בחו"ל, היה המרחק מהנכס וחוסר היכולת והזמן להתעסק בניהול שלו.

בשנים האחרונות צמחו בכל אחד ממרכזי הנדל"ן המבוקשים בארצות הברית, מגוון חברות ניהול שמאפשרות למשקיעים לרכוש נכסים מעבר לים, כשיש מי שינהל אותם עבורם.

חברות ניהול למעשה מטפלות בכל מה שכרוך בניהול הנכס – פרסום הנכס להשכרה, איתור וסינון שוכרים פוטנציאלים איכותיים, תחזוקה, נקיון, גינון, הסכמים, טיפול בעניינים משפטיים ואף פינוי במידת הצורך, כך שתמורת אחוז קטן מההכנסות, מישהו אחר עושה עבורכם את כל העבודה בזמן שאתם ממשיכים לחיות בארץ אחרת.


לסיכום,

ארצות הברית מציעה שוק נדל"ן עם היצע גדול וביקוש נמוך לרכישת נכסים, כך שכל אדם שיש לו סכום של 100,000$ ומעלה יוכל למצוא את ההשקעה הכי נכונה עבורו, עם רמות סיכון נמוכות.