אסטרטגיות השקעה בנדלן מסחרי בארצות הברית

אסטרטגיות השקעה בנדלן מסחרי

Facebook
Twitter
LinkedIn

זו כבר הפכה להיות עובדה ידועה שנדלן מסחרי הוא אפיק השקעה בטוח יחסית כשמדובר על השקעה לטווח ארוך.

במיוחד כאשר מדובר על רכישת נכסי מסחר בארצות הברית, יש אזורים מסוימים עם רמת פעילות גבוהה שיספקו לכם הכנסה פסיבית לצד תשואה שנתית יפה שתבוא לידי ביטוי כאשר תרצו למכור את הנכס שלכם.

על מנת להבין איך משקיעי נדלן מסחרי מייצרים את הרווחים שלהם, נבחן מספר אסטרטגיות שבהם נוקטים אנשי עסקים עם פרספקטיבה שונה לאופן שבו הנכס יפיק הכנסה.

 

אסטרטגיית הבסיס להשקעות נדלן מסחרי היא פשוטה :

אתם מזהים דרישה מתגברת לנדלן באזור מסוים, רוכשים נכס שיתן מענה לצורך קהילתי, משווקים ומשכירים אותו.

חשוב להדגיש שללא תחזוקה שוטפת אתם עלולים לעשות את אחת הטעויות הגדולות שמשקיעים רבים עושים, כשהם שוכחים לדאוג לניהול ולתפעול של הנכס ובכך לגרום לנטישת שוכרים ולאובדן הערך של הנכס.

 

לפניכם 3 אסטרטגיות השקעה בנדל"ן מסחרי שכדאי לכם לבחון:

1. השקעה במבנה תעשיה לטובת פיתוח מחדש ושינוי מהות הנכס

משקיעים רבים עם טווח נשימה, יכולים לזהות את הפוטנציאל הגלום במבני תעשיה או מסחר שנמצאים לצד שכונות מצוקה.

ע"פ תחזיות רבות, שכונות מצוקה שנמצאות במרכזי ערים פופולאריות, הן בעלות פוטנציאל נהדר להתעוררות כלכלית ופיתוח אזורי תוך שנים ספורות.

חלק מהם רוכשים נכס מסחרי ומחפשים דייר מסחרי לטווח הקצר.

לטווח הארוך – הם מבקשים בהמשך פיתוח מחדש והסבה לנדלן קמעונאי או נדל"ן למגורים, ברגע שהביקוש באזורים הסמוכים מתחיל לעלות.

לאחר מכן הם יוכלו למכור את הנכס עם תשואה גבוהה או להמשיך להחזיק בו תוך הכנסה מתשלומי השכירות של הדיירים.

 

2. השקעה בבניני מגורים לטובת שיפוץ

משקיעים מנוסים כבר יודעים שבאזור שבו יש ביקוש גבוה עם גידול בקצב קבוע באוכלוסיה, כדאי מאוד להשקיע במבני מגורים.

אחת ההזדמנויות הטובות יותר של משקיעים, היא למצוא מבני מגורים ישנים במחיר נמוך באזור אטרקטיבי ולשפץ אותם.

אמנם הדבר דורש השקעה כספית לא מעטה, אך הרווח במקרה הזה יכול להיות כפול עם דירות מגורים משופצות ומחודשות בסטנדרט גבוה, שיניבו דמי שכירות גבוהים והחזר של ההשקעה לטווח ארוך עם רווחיות יפה.

 


3. רכישת קרקע להשקעה

עוד אסטרטגיה פופולארית בקרב משקיעים בחו"ל, היא לרכוש שטח המיועד להפשרה תוך זמן קצר בסמוך לאזורים עירוניים מבוקשים ומפותחים, במחיר נמוך מאוד.

כמובן שיש לבצע רכישה מסוג זה עם מידע מקדים ובחינה של תכניות עירוניות לפיתוח עתידי (למשל אם תדעו שבאזור מסוים תעבור רכבת קלה או יבנו מרכז קניות וכו').

לאחר רכישת השטח אפשר לפעול להכשרתו והסבתו לשטח למגורים ולהתחיל בניה, או לחילופין להמתין מספר חודשים או שנים עד ליצירת ביקוש גבוה ואז למכור אותו למישהו אחר עם רווח גבוה.

 


נדל"ן מסחרי להשקעה בארצות הברית

מאחר ונדלן מסחרי הוא בד"כ יקר יותר מנדלן פרטי, זה דורש ממשקיעים לשים סכומים גדולים על נכס אחד לטווח ארוך, השקעה שלא כל המשקיעים יוכלו להרשות לעצמם.

אלו שכן עושים זאת, משתדלים לשלב את ההשקעה לצד הלוואות בריבית נמוכה כדי לא לבזבז את כל המשאבים שלהם.

כיום, יש מגוון חברות השקעה בנדלן שהפכו את ההשקעה בנדלן מסחרי לאפשרית לכל אחד עם הון עצמי נמוך, סיכון נמוך ונכסים עם תשואה גבוהה.

למשקיעים שמחפשים השקעה לטווח ארוך, מובטחת לרוב תשואה גבוהה כאשר חברת ניהול ואחזקות מקצועית מטפלת בכל העניינים הניהוליים והאופרטיבים הקשורים בנכס, עבור המשקיע שבינתיים יכול להשקיע את זמנו ביצירת הון נוסף.