הגירה חיובית בלאס וגאס

הגירה חיובית בלאס וגאס – עוד סיבה טובה למשקיעי נדל"ן לבחור בעיר החטאים

Facebook
Twitter
LinkedIn

אחת הדרכים לבחון את כדאיות ההשקעה באזור מסוים כשמדובר בנכסי נדלן להשקעה בארצות הברית, היא לבחון את נושא ההגירה החיובית ואת מהירות הגידול של האוכלוסיה.

לאס וגאס היא אחת התופעות המעניינות יותר שניתן לראות בה הגירה חיובית בשנים האחרונות לצד גידול פיזי בגבולות העיר, פיתוח עירוני וסביבתי, המושכים עוד ועוד אמריקאים וגם אנשים מכל רחבי העולם אשר בוחרים להשתקע בעיר שאף פעם לא עוצרת.

הכלכלה בלאס וגאס

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לאס וגאס היא לא רק מלונות ובתי קזינו, העיר שכיום מונה קרוב ל-2 מליון אזרחים רק באזור המטרופוליטן המרכזי ועוד כ-660,000 איש ברחבי העיר, מתהדרת בכלכלה נהדרת ומשגשגת במגוון תחומים.

נכון שענף התיירות, התרבות והאירועים תופסים חלק משמעותי מבחינת תעסוקה לתושבי העיר, אך לצדם יש כמו בכל מקום פעילות עסקית ענפה במגוון תחומים.

כמו כן, בעיר שבה יש כ-350 מלונות וכ-40 מליון תיירים בשנה, צריך לדאוג למגוון שירותים אחרים שיתמכו בתעשיית התיירות.

עוד סיבה להגירה החיובית בלאס וגאס היא מזג האוויר הנוח לאורך כל השנה בשל הקרבה לקו המשווה, שהופך אותה ליעד אטרקטיבי לפנסיונרים שבורחים מהקור במדינות הצפוניות בארצות הברית, כדי לבלות את החלק האחרון של חייהם בנוחות מרבית.


מחירי נדלן אטרקטיביים בלאס וגאס

לאס וגאס הפכה לפופולארית מאוד בעשור האחרון כשמדובר במגורים בארצות הברית, לא פחות מיעדים אחרים כמו סן-פרנסיסקו, מיאמי או ניו-יורק, כשמחירי הנדל"ן והקרקעות שם עדיין נמוכים בצורה משמעותית, מה שמושך משקיעים רבים לשים את כספם בנכסי נדל"ן בעיר.

התשואה במקום המתפתח היא גבוהה יחסית לאזורים אחרים והיתרון הגדול של לאס וגאס למשקיעים, הוא היכולת למצוא נכס איכותי להשקעה עם הון עצמי נמוך יחסית שאפילו יכול להתחיל ב-100,0000$ בלבד, עם  תשואה שנתית של 5-10% ולפעמים גם יותר.

בלאס וגאס תוכלו למצוא קהילות של מהגרים מכל רחבי העולם שיצרו לעצמם חיי קהילה משולבים עם האמריקאים כך שהביקוש לנדל"ן להשכרה באזור גבוה ביותר, ומאפשר קרקע פורייה למשקיעים שרוצים לייצר לעצמם הכנסה פסיבית.


נדל"ן בלאס וגאס ב-2021

משבר הקורונה גרם לעצירה בגידול מחירי הנדל"ן שהגיעו לשיא של ביקוש ומחיר במחצית הראשונה של 2020.

עם זאת, מומחים צופים כי עם התאוששות השוק, תוך מספר חודשים הביקושים יחזרו להיות גבוהים וגם המחירים יעלו בהתאם, כך שממש עכשיו, רגע אחרי תום משבר הקורונה, זה הזמן להשקיע בנכסי נדל"ן להשקעה בלאס וגאס, עם השקעה שתוך שנים בודדות תניב תשואה גבוהה עם סיכון נמוך.