רכישת נכס מכינוס נכסים בארצות הברית

רכישת נכס מכונס נכסים בארצות הברית

Facebook
Twitter
LinkedIn

במהלך השנים האחרונות השקעות נדל"ן בארצות הברית הוכיחו את עצמן כאפיק השקעה יציב, בטוח יחסית ועמיד בפני משברים כשמדובר על השקעה לטווח הרחוק, במיוחד באזורים מרכזיים ומבוקשים.

משקיעי נדל"ן בארצות הברית יכולים להנות מתשואה כפולה:

תשואה על מחיר הנכס שעלה מזמן הרכישה עד מועד המכירה.

תשואה שנתית עבור דמי שכירות מדיירים המשכירים את הנכס – בין אם מדובר בנכס מסחרי או נכס למטרת מגורים.

ככל שהפער בין מחיר הרכישה למחיר המכירה גדול יותר, כך הרווח של המשקיעים גדול יותר.


נכסים מכונס נכסים בארצות הברית

אחת הדרכים שבהן נוקטים משקיעים רבים כדי להגדיל את התשואה על השקעות נדלן בארצות הברית, היא באמצעות רכישת נכסים מכינוס נכסים.

בעקבות המשבר הכלכלי הגדול ב2008, ארצות הברית הקשיחה את מדיניות האשראי ואת ההתנהלות מול הבנקים במשכנתאות.

במצב של מיתון או פיטורים, אנשים רבים מגיעים למצב בו הם לא מצליחים להחזיר את ההלוואות שלקחו, נקלעים לחובות כבדים ואז הבנק לוקח מהם את הבית ומציע אותו למכירה במחיר שיכול לעיתים להגיע ל20-40% פחות.

יש לא מעט יועצי נדלן שיודעים להתעסק עם נכסים להשקעה מכינוס בארצות הברית, ומקושרים למקורות מידע שמפרסמים את הרשימות הללו.

כך שלמעשה אם הצלחתם למצוא נכס מכינוס לרכישה במחיר ממש נמוך, במקרים רבים גם אם המצב שלו לא מוצלח במיוחד, יהיה לכם משתלם לשדרג את הנכס ולשפץ אותו לפני שתציעו אותו למכירה או השכרה לדיירים.

 

למעשה, משקיעי נדל"ן רבים רוכשים נכסים מכינוס, משפצים אותם או מסדרים אותם קצת ברמת הנראות ואז מציעים אותם למכירה במחיר שוק רגיל ומרויחים תוך זמן קצר כמה עשרות אחוזים ממחיר הרכישה המקורי וזו אחת האסטרטגיות היותר פופולאריות למשקיעים מנוסים שיודעים למצוא את המציאות הללו ולראות את הפוטנציאל של נכסים מסוימים להיות נכסים מבוקשים מבחינת ביקוש גבוה למכירה או השכרה.